Vituttaa taas vaihteeks..

Jaa että miksikö vituttaa? Ensinnäkin kun mikään ei tunnu onnistuvan.. Sitten tuntuu koko ajan että jalat pettää alta, on kuuma, päähän koskee, mahaan koskee jajaja.. Sitten kaikki hienot suunnitelmat viikonlopuksi meni aivan päin persettä. Että just näin.
~
Mutta onneks on olemassa hyvät ystävät. <3 Ja onneks on olemassa just Jenna, Meri, Mirella ja Reetta. <3 Ne osaa piristää, ei päivemmällä vituttanu ihan näin paljoo. :D Ja nyt kun saa tänne purkaa näitä juttuja niin kyllähän se vähän piristää.. (: Kiitos sitten kaikille jotka näitä jaksaa lukea (jo näin etukäteen.).. <3
~
Joo, siis viikonlopuksi todellakin oli suunnitelmia. Iskän piti lähteä koko viikonlopuksi Helsinkiin, ja mun piti tietenkin olla koko viikonloppu kotona.. No, sitten ilmoitin tästä asiasta iskälle ja tämä TIETYSTI pisti vastaan, että olisin perjantainkin täällä yksin (täällä koskella kun on tapana viettää vähän railakkaampaa perjantaita).. No, onneksi saan olla edes lauantain täällä yksin.. Perjantai-iltana on kyllä sitten ihan muita suunnitelmia.. Vietetään nimittäin ihan kaveriporukalla "tyttöjen iltaa".. Kakkua, coktailtikkuja yms. on tarjolla ja sitten katsotaan pari leffaa ja halukkaat saa käydä saunassa. Toivottavasti toi ilta nyt sitten ees onnistuis..
~
Sitten ois ensi viikon perjantaina vielä Jennan synttärit ja sille pitäis keksiä jotain hienoo lahjaksi. Ehdotuksia?? Haluaisin tietysti ostaa jotain tosi hienoo, oonhan mä sentään Jennan "bestis". <3 Voisin ostaa sille jonkun hienon korun ja sitten vähän lisäks jotain.. Hmm, toi vois olla ihan jees idea. Vai?
~
Hohhoijaa.. Sunnuntaina pitäis mennä kirkkoon ennen kymmentä. AAMULLA. Arvaatkaa vaan huvittaako.. Suoraan sanottuna huvittaa aivan vitusti. Äitikin on ilmeisesti tulossa sinne, eli huvittaa aina vain enemmän. Sunnuntaisin on tarkotus nukkua pitkään, eikä istua kymmenestä puoli kahteentoista kirkossa.. Siis ei millään pahalla, jos joku tykkää olla kirkossa (mitä vähän epäilen), mutta tämähän on vaan mun mielipide. Niin ja sinne kirkkoon menen siis siks, koska se on joku pakollinen.. Siis näitä rippileirijuttujahan se on.. Saadaan varmaan ne kortit, mihin pitää kerätä niitä messujen nimiä tai mitä niihin nyt sitten pitääkään kerätä. Ei ole tullut tutustuttua näihin asioihin hirveesti..
Kiva kun mun rippileiriryhmään ei oikeesti tullu paljoa ketään kavereita. Ehkä pari sellasta tuttua, joiden kanssa on tullu juteltua hyvin harvoin ja joiden nimen tiedän, ja muuta en sitten tiedäkkään. Että ihan todella kiva juttu. Mutta yhdeksän päiväähän se vain on, kai sen kestää.. (Paino sanalla KAI.)
~
Niin ja sori jo valmiiksi sellasille, jotka ei tykkää kiroilusta.. Tässä taitaa nyt olla muutama noita kirosanoja, mutta niitä nyt tulee puheeseenkin ihan pakosti niin miten niitä sitten kirjoituksessa sais vältettyä.. : D Tai ainakaan mä en saa vältettyä.. :DD
~
Tiedättekö muuten mikä piristää melko paljon? Kuuntelee hyvää musiikkia, juo esim. kahvia tai kuumaa kaakaota ja lukee jotain hyvää kirjaa. Ja sitten tietysti juttelu hyvien ystävien kanssa. Noiden ansiosta munkin päivä on ollut edes vähän parempi. Ainakin mulla noi toimii, en sitten teistä tiedä. Mutta kannattaa kokeilla!

Joo, eipä tässä varmaan muuta sitten. Kiitos taas kaikille lukijoille, vaikka epäilen kyllä että niitä ei taida olla.. Tähän lopuksi vielä lempikappaleeni sanat. Ois sitten ihan kiva, jos kukaan ei alkaisi haukkumaan tätä kappaletta ihan paskaksi.. Mielipiteen saa toki sanoa, mut olis ihan jees jos sanositte sen ihan asiallisesti, kiitos. (:

Cheek feat. Illi-Kanssa tai ilman

Diggaan tyttöi, tyttöi, tyttöi, tyttöi, tyttöi juumaloin
Blondei taikka brunettei, tai vaik ne leikkais tukan pois
(hehe)
Mut niit ei voi ymmärtää, ne jättää sut kyyläämään, suu auki ymmällään
Moni on lähteny koittamaan ja hetken päästä on jätetty poika taas
dam, it is what it is
Mitkä on äijän fiilarit siis, kun kerta toisensa jälkeen otetaan siipeensä,
koitetaan jälleen, mut ote taas lipee
Tai ehkä mä vaan synnyin peluriksi ja siksi ne kutsuu mua pelkuriksi
Mietin kun istun vihkon kanssa iltaa taas, et voi elää niiden kaa,
mut et voi ilmankaa
(da-da-da-dd-daaaam)

Antaisitko sä kaiken, oisitko erilainen
Olin mä kanssas tai en
Saat veren kiehumaan
Teet musta kokonaisen, tai pistät paloiks miehen
Olin mä kanssas, tai en
Kanssas tai ilman,
aina se sattuu

Oon nähny rakkaudesta miehen sokaistuvan kokonaa
ja ämmii jotka miehen siivel omaisuutta kokoaa
Oon nähny kundei tossun alla
Parisuhteit josta selvii vaan kossun kanssa
Oon nähny kun jenggi tiirailee vieraisii pöytii,
firman pikkujouluis lähtee vierisiin köyrii
Oon nähny mimmejä meikit levinneen, itku pitkäs ilosta,
ku tiet veiki erilleen
Oon nähny kun menee leikit nenilleen,
sydämet särkyy jo teinin eniten
aij
Kipu on rakkautta, rakkaus on kipua
Usein naiset on vastaus, jos vituttaa
Tietysti pata kattilaa soimaa
Kellä näit asioit on malttia hoitaa,
mietin kun istun vihkon kans iltaa taas,
et voi elää niiden kaa mut et voi ilmankaa
(da-da-da-dd-daaaam)

Antaisitko sä kaiken, oisitko erilainen
Olin mä kanssas tai en
Saat veren kiehumaan
Teet musta kokonaisen, tai pistät paloiks miehen
Olin mä kanssas, tai en
Kanssas tai ilman,
aina se sattuu

Pääset ihon alle ja isket syvemmälle,
silti sä oot mulle, kaikkein tärkein
Päästin sut lähelle ja haluan että siihen jäät
Vaikka se sattuis

Antaisitko sä kaiken, oisitko erilainen
Olin mä kanssas tai en
Saat veren kiehumaan
Teet musta kokonaisen, tai pistät paloiks miehen
Olin mä kanssas, tai en
Kanssas tai ilman,
aina se sattuu.
<3