Joo, voin varottaa jo valmiiks, että nyt vituttaa ja pahasti, eli tuleva kirjotus on pelkkää valitusta. Jos ette sitä kestä niin älkää edes vaivautuko lukemaan tätä.

Joo.. Niin siis tänään ei ole ollut mikään paras päivä.. Ei todellakaan. Ensinnäkin, poikaystäväni alkoi kyselemään MINULTA parhaan kaverini meseosoitetta ja puhelinnumeroa, ja tänään sain myös kuulla että näillä henkilöillä oli ollut viikonloppuna jotain juttua keskenään. Elikkäs tänään siis tuli jätettyä eräs ihminen ja vittuiltua kahdelle ihmiselle. Ja samalla siis meni kaksi kaveria, joista toinen on nykyään ex-poikaystäväni.
No sitten, eräs nimeltä mainitsematon henkilö, meni AIVAN liian pitkälle tänään. Olin tiloilla ja tein sellasta sydäntä. Sitten muutamat tyypit alkavat puhua siitä kun tämän nimeltä mainitsemattoman henkilön isoveli vaihtoi isäni kanssa autoja, ja jotenkin puhe sitten kääntyi isääni. No, tämä henkilö sitten sanoi aivan suoraan ja vielä todella kovalla äänellä, että kaikki varmasti kuulisivat: "No se **** on paska mikä paska.", isääni siis tarkoittaen. Meinasin mennä ja vetästä turpaan tätä tyyppiä, mutta hillitsin itseni kuitenkin. Ja kun olin lähdössä tiloilta, tämä henkilö tulee sitten vielä siihen "Hei Jenny, tuu käymään täällä, mulla on asiaa.".. Kyllä piti sanoa ettei vois vittu vähempää kiinnostaa. Ja tämä henkilö on todellakin sellainen ihminen, joka ei todellakaan ajattele YHTÄÄN toisten ihmisten tunteita, vaan itseään ja omaa mainettaan. Tosin kun saan tätä juttua levitettyä niin saattaa maine mennä ja aika vitun nopeesti. Ja nyt tämän jutun takia sitten vituttaa ihan tosissaan.. Ei oo ikinä, siis ei todellakaan ikinä vituttanut yhtä paljoa.

No joo, sori nyt tästä valituksesta.. Mutta kellepä muulle nää jutut vois kertoo, kun en varmaan vois kertoo yhtään kellekkään tästä ilman että rupeisin sit itkeen siinä. Vituttaa niin kovasti. Mutta joo, ehkä mä nyt lopetan tän kirjotuksen niin ei hirveesti tulis noita vittuja tähän......

Cheek feat.Tasis-Tuhlaajapoika

Rahaa massii pätäkkää tuohta
ne ei tuota mulle tänäänkään huolta
pelaan sillä mitä on kertynyt sukanvarteen
pakkaan reppuun mukaan vaan just sen mitä tartten
ja nostan mankan olalle
fiilis on ku suuntaisin suomesta rantalomalle
ja se on kingii se ku mä kuljen
pallot pomppii niinku pingikses
ja ku istun aurinko tuolissa
niin vinkkailen saisinko juomista
nii siit on tuolet tiessään
en stressaa mihin vuodet viekään
ku suomee kierretään juoden tien pääl
eikä tällä menol nuori kuole vielä
mitä sitä katumaan teen sitä mitä haluan
mut damn sä voit pitää sitä satuna.

Annan toisten mä talletella suuret setelit
ne multa pitkät vain saa elän pelaan kuljen ja laulu soi
osaansa ei muutella voi ja ja
määräänsä ei muutella voi.

Mä en palvo faksii paperii ja hynää
mulle riittää vaan mun kaverit ja paperi ja kynä
eikä koskaan - korvaa frendei naisia ja räppii
mä annan toisten juosta rahan peräs
itse aina kesärahat kurkust alas vedän
ja mulla on tapan vaan laittaa rahaa palamaan
ja viikonloppun törsään aina monta sataa kapakkaan
eii sit taas ahdistaa mut eii sehän on massii vaan
ei siinä tarvita laskinta
että mulla on taas kymmenen kassissa
yli kakssataa leimaa mun passissa
nautaa ku piippolan vaarilla
annan toisten mä talletella suuret setelit
ku tuun sun kylään ni sä kuulet metelin.

Annan toisten mä talletella suuret setelit
ne multa pitkät vain saa elän pelaan kuljen ja laulu soi
osaansa ei muutella voi ja ja
määräänsä ei muutella voi.


Toisten mielestä lienen kurja kulkuri vain
koska maallista mammonaa kokoa en
kurkkuuni kumoan sen ja ja
kurkkuuni kumoan sen.

Annan toisten mä talletella suuret setelit
ne multa pitkät vain saa elän pelaan kuljen ja laulu soi
osaansa ei muutella voi ja ja
määräänsä ei muutella voi.

Tää laulu vaan saa minut aina hyvälle tuulelle. <3